61 Rahasia Untuk Menjadi KAYA dan Membuat Passive Income

61 Rahasia Untuk Menjadi Kaya
DVD Audio : 37 Cara Menjadi Kaya dan 24 Prinsip Milyader Yang Tercerahkan
free counters

December 25, 2008

Shipping Vacancy at PT. TUNAS SAMUDRA KURNIA

PT. TUNAS SAMUDRA KURNIA


An International Freight Forwarder is looking for :

Sea Freight Coordinator

persyaratan:

1. Male/Female, Max. 35 Years Old
2. Min.D3,IPK Min. 2.8
3. Computer Literate
4. Capable in written And Spoken English is preferred
5. Fresh graduate or at least min 1 year experience in Freight Forwarder
6. Must Have Strong Leadership to lead The Team
7. Min 3 years experience


minimal pendidikan: Min.D3,IPK Min. 2.8

gaji/ uang bayaran-waktu:

Please send your application,CV, ID, and recent photograph to :

PT. TUNAS SAMUDRA KURNIA
JL.ALAYDRUS NO. 84 (GAJAH MADA)
JAKARTA 10130
CheapOair.com